Welkom bij Hotel Restaurant Kinderdijk

Hans Grin: ‘Hotel –Restaurant Kinderdijk zorgt voor thuisgevoel’

Hotel –Restaurant Kinderdijk herbergt dagelijks zowel werknemers van bedrijven, zakenmensen als toeristen. Allemaal worden ze enthousiast ontvangen en doen medewerkers hun best om het naar hun zin te maken.

Door : Ralph van Twist

Zelfstandig werkende Hans Grin verblijft geregeld in het hotel en dikwijls  dineert hij in het restaurant.  Wij vroegen hem of  het hotel en restaurant naar zijn zin is.

Hans Grin lacht: ’’ Ja redenen die voor mij belangrijk zijn om  Hotel –Restaurant Kinderdijk te  bezoeken zijn onder meer enthousiaste medewerkers maar ook de kleinschaligheid. De gemoedelijke sfeer en persoonlijke contact is bijzonder prettig.  Als ik er heen ga ervaar ik een soort thuisgevoel’’.

Hans Grin vervolgt: ’’De keuken is voortreffelijk en de bediening attent tijdens het dineren. Maar ook het ontbijtbuffet is verzorgd. De omelet of gekookte eieren zijn bij mij welkome aanvulling. De kamers zijn goed en schoon, maar ik zou het prettig vinden als er wat aan de wanden zou komen. Verder niets dan lof over het hotel en restaurant aan die fraaie Kinderdijk’’.

 

 

Hotelgast Hans Grin krijgt s 'morgens bij zijn ontbijt van Meester- Kok Ivan een omelet geserveerd. Foto: R. van Twist